• Wpisów:11
  • Średnio co: 187 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 10:30
  • Licznik odwiedzin:2 115 / 2248 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 

Czy często zdarza Ci się odczuwać w ciągu dnia zmęczenie, utratę koncentracji i nasilenie stresu?
Może to być powodowane spadkiem cukru we krwi. Długie przerwy między posiłkami, dłuższe niż 3-4 godziny, negatywnie wpływają na tempo metabolizmu – masz wtedy częściej ochotę na słodycze i inne wysokokaloryczne przekąski.

__________________________________________________


Zamiast słodyczy jedz:

-orzechy(włoskie, laskowe, pistacjowe, nerkowca, ziemne niesolone), migdały, pestki słonecznika lub dyni. Tylko uważaj bo są kaloryczne.

-płatki owsiane, żytnie, brązowy ryż(pełnoziarnisty)

-suszone jabłka

- pełnoziarniste lub razowe makarony

  • awatar k0209: Fajny blog. Motywujący:)
  • awatar Gość: ty jesteś na diecie?
  • awatar Gość: mądry wpis i bardzo prawdziwy.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 








Jemy po to aby żyć, a nie że żyjemy po to aby jeść!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 


1. Zacznij powoli. Od zaledwie 10 minut ćwiczeń. Stopniowo wydłużaj czas sesji do 30 minut a potem nawet do godziny.

2. Wybieraj takie ćwiczenia, które sprawiają ci przyjemność.

3.Bądź dla siebie wyrozumiały. Jeśli jednego dnia nie ćwiczysz, nie wyrzucaj sobie tego, tylko następnego zacznij od nowa.

4.Wizualizuj sobie siebie radosnego, szczupłego, zdrowego, pełnego życia. Takiego, jakim chcesz być dzięki ćwiczeniom.

5.Zadbaj o to, żeby się dobrze wysypiać.

6.Podczas wizualizacji oddychaj głęboko, mając zamknięte oczy i uśmiechaj się. Rób tak zwłaszcza rano i przed snem.

7. Z radością witaj każdy dzień. Rano, po przebudzeniu, weź kilka oddechów, przeciągnij się, rozluźnij ciało i poczuj wdzięczność. Oto nastał nowy dzień, abyś cieszył się swoim sprawnym ciałem, szczupłym i zdrowym.

 

 
WAŻNE!

Woda w organizmie człowieka stanowi około 70 % masy ciała, dlatego jest nam niezbędna do prawidłowego funkcjonowania. Dzienne zapotrzebowanie człowieka na wodę to 30 ml/ kg masy ciała, co u osoby ważącej 60 kg wynosi 180 ml wody (1,8l). Odpowiednie nawodnienie ma ogromne znaczenie m.in. dla oczyszczania organizmu z toksyn.

ZBYT MAŁA ILOŚĆ WODY POWODUJE, ŻE TKANKA TŁUSZCZOWA JEST WOLNIEJ SPALANA, co może prowadzić do nadwagi i otyłości.

Dlatego PIJ WODĘ!


 

 



Otóż, żeby dobrze się zmotywować, musimy mieć cel biegowy.

-Już po kilku tygodniach regularnego biegania odczuwalna jest poprawa funkcjonowania narządów wewnętrznych,

-Stopniowo zwalcza się nadwagę i łatwiej można utrzymać wagę prawidłową,

-W biegu łatwiej rozładować napięcia nerwowe i pokonać stresy,

- Biegając regularnie, dłużej zachowujemy młodość, spowalniając naturalne procesy starzenia.


  • awatar ZwariowanaKari1357: A ja nie biegam, ćwiczę w domu +nowa notka, zapraszam..
  • awatar L a j L a ♥: ja planuje zaczac biegac od wrzesnia z moim chlopakiem :) mam nadzieje ze nie zniechecimy sie po kilku dniach ; d
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 





I pamiętaj, że zdrowo jedząc inwestujesz w siebie!

Jesteś tym co jesz...

 

 
Ruch fizyczny jest ważny dla zdrowia i niezbędny dla stracenia na wadze i utrzymania tej wagi. Wiemy, że powinniśmy się ruszać, wiemy, że nawet trzeba, ale nie potrafimy się zmusić do ćwiczeń, przełamać lenistwa, niechęci i strachu przed porażką.
Także jeśli tylko masz w domu czas może spróbuj tych cwiczeń?
 

 
Jak będziesz solić potrawy, to nie schudniesz!

Sól w diecie też jest potrzebna. Pamiętajmy, że sól którą dodajemy do potraw stanowi tylko 15% dziennego spożycia, pozostałe 85% dostarczają nam gotowe produkty. Najwięcej jest w pieczywie i w wędlinach. Ograniczmy więc spożywanie słonych, przetworzonych produktów, a pomożemy sobie w odchudzaniu. Jak wiadomo słone pokarmy zawierają dużą ilość sodu, który zatrzymuje wodę w organizmie.


-Zrezygnuj z produktów zawierających duże ilości soli/sodu:

- mieszanki przyprawowe typu: Vegeta, jarzynka, Kucharek itp.

- kostki rosołowe i warzywne

-chipsy, orzeszki solone, krakersy, paluszki solone

- konserwy (mięsne, rybne)

- zupy i dania w proszku

-żywność marynowana (oliwki, grzyby, papryka), peklowana, konserwowana, kiszona (ogórki i kapusta)

- sery żółte, oscypki, sery pleśniowe, sery typu brie

- ryby solone, wędzone, wędliny wędzone, salami

-gotowe sosy w proszku, sosy sojowe, maggi, musztarda, ketchup

- żywność typu fast food
________________________________________

Wybieraj produkty o niskiej zawartości sodu/ soli:

- świeże warzywa

- owoce

- produkty nabiałowe (mleko, sery twarogowe, kefiry, maślanki, jogurty)

- wędliny chude
  • awatar ZwariowanaKari1357: Dzięki za radę, nie wiexziałam. Przed chwilą do mojej kolacji dałam troszkę soli..
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Pamiętaj!

Każdy, kto chce zrzucić zbędne kilogramy, potrzebuje samodyscypliny oraz zdrową , zbilansowaną dietę.





Najszybciej schudniesz ćwicząc intensywnie na siłowni.

Nie ma skutecznego i trwałego odchudzania bez wysiłku fizycznego - to pewne. Jak twierdzą dietetycy, podczas odchudzania najważniejsza jest regularność. Bieganie, jazda na rowerze, joga, aerobik, zumba czy spacer z psem - każda forma aktywności jest dobra pod warunkiem, że działamy systematycznie.
 

 
Witam, to jest miniblog poświęcony temu aby motywować dziewczyny do zdrowej diety

Zaczynamy